Najčešće postavljana pitanja
Ako smo odgovor na neko pitanje propustili, slobodno nas pitajte
Opšta pitanja
Platforma Bezec4Me nastala je kao odgovor na promene koje je u celom svetu izazvao virus korona i želja da nastavimo da živimo kako smo navikli uz minimalno prilagođavanje.
Preuzimanje i korišćenje Bezec4Me je BESPLATNO. Zakazivanje termina je momentalno i omogućeno u bilo koje doba dana.
Na jednom mestu ponuđene su usluge frizera, kozmetičara, zdravstvenih ustanova, različitih servisa, agencija za registraciju vozila, teretana, veterinara, a dostupni su i kursevi, privatni časovi…
Korišćenjem jedne aplikacije Bezec4Me, zakažete termine za različite usluge.
Bezec4Me je nov servis, koji trenutno radi u većim gradovima Srbije, ali ćemo se potruditi da ga omogućimo i u Vašem okruženju.
Pitanja klijenata
Ukoliko tražite Vašu omiljenu uslugu, na početnoj stranici Bezec4Me možete uneti naziv pružaoca usluge i direktno preći na njihovu ponudu..
Ukoliko želite da pregledate različite ponude, krenite od osnovne strane i pretražite salone po gradu i/ili vrsti usluge koju želite. Usluge možete dodatno pretražiti unosom naziva željene usluge u polje za pretragu, kako bi što brže došli do željene usluge.
Kada pronađete pružaoca usluge koji Vas zanima, izaberite uslugu/tretman iz cenovnika, izaberite jedan od ponuđenih slobodnih terminaI to je to 🙂 Upravo ste zakazali svoj termin!
Svi termini su automatski prihvaćeni. Ukoliko postoji bilo kakav razlog da se Vaš termin pomeri ili otkaže, pružaoc uslugeće Vas kontaktirati.
Naravno, u meniju izaberite Moji termini, u odeljaku Zakazani termini prikazani su svi termini koje ste zakazali. Pritiskom na ikonicu X omogućeno Vam je da odustanete od termina u bilo kom trenutku. Molimo Vas da ukoliko otkazujete zakazani termin to učinite što pre, najbolje najmanje 24 časa unapred.
Ukoliko morate da otkažete zakazani termin u poslednjem trenutku, molimo Vas da pozovete i obavestite pružaoca usluge.
Za izmenu zakazivanja, molimo Vas javite Vašem pružaocu usluge ili samostalno otkažite jednim klikom zakazani termin i izaberite novi.
Podsetnici za rezervacije šalju se PUSH porukom 24 sata i 2 sata pre posete. Ove poruke su potpuno besplatne.
Plaćate se vrši isključivo kod pružaoca usluge nakon obavljene usluge, po cenovniku.
Sve usluge možete platiti gotovinom ili karticom (zavisno od mogućnosti pružaoca).
Ukoliko pružaoc ima mogućnost ponudiće Vam da platite skeniranjem IPS QR koda Narodne banke Srbije ibanking aplikacijom Vaše banke.
Sve podatke o pružaocu usluge možete videti njegovim izborom.
U procesu zakazivanja unesite te informacije u polje Napomena. Svakako preporučujemo da prilikom dolaska ponovo napomenete bilo koju važnu informaciju koju zaposleni treba da zna za najbolje i sigurno obavljanje tretmana.
Želimo da svaki naš korisnik uživa u svom terminu kod naših partnera. Ukoliko svi korisnici dele svoje utiske i ocene, svi mogu i da koriste iskustva drugih pri izboruusluga, a naši partneri će dobiti dragocenu povratnu informaciju kako bi dodatno poboljšali svoje usluge. To je odličan način da pohvalite našepartnere ili da date sugestiju.
Nakon izvršene usluge, nadamo se, prijatne. U meniju izaberite Moji termini, u odeljaku Završeni termini kliknite na dugme Oceni. Ocenite salon izborom zvezdica 1-5 i unesite svoj komentar. Vaš komentar će biti objavljen na njihovoj stranici. Bezec4Me objavljuje sve utiske korisnika, osim u retkim slučajevima ako je sadržaj u suprotnosti sa Pravilima korišćenja servisa.
U želji da sarađujemo sa najboljim partnerima, povremeno dešava da pogreše ili da dođe do nekog nesporazuma. Ukoliko mislite da niste dobili očekivani nivo usluge ili da Vam je naplaćeno više ili imate bilo kakvu drugu primedbu na njihov rad ili osoblje, najbolji trenutak za žalbu je dok ste još uvek na licu mesta, jer će tako Vaša žalba biti najbrže rešena. Pokušajte da razgovarate sa vlasnikom ili menadžerom – najčešće se problemi mogu rešiti odmah.
Ukoliko i dalje niste zadovoljni, javite nam se na info@bezec4.me sa:
- detaljima rezervacije:
- ko je pružalac usluge
- Datum i vreme pružene usluge,
- opisom problema i
- odgovorom pružaoca na Vašu žalbu
i učinićemo sve što je u našoj moći da se problem reši.
Ukoliko ste nezadovoljni uslugom servisa Bezec4Me, najljubaznije Vas molimo da nam se javite na info@bezec4.me.
Pitanja biznis partnera
Dobrodošli! Pridruživanje servisu Bezec4Me je brzo, jednostavno i besplatno i izvodi se unutar mobilne aplikacije. Izaberite na prvoj strani opciju Biznis korisnik i na narednom ekranu Registracija. Popunite zahtevane podatke i krenite sa radom.
Trebalo bi da unesete detalje o vlasniku ili osobi koja posluje u ime vlasnika. Na osnovu Vaših podataka, stizaće Vam informacije o promenama u aplikaciji i moći ćete da upravlja Vašim profilom u aplikaciji.
Bezec4Me je softver za prikaz slobodnih termina i pružaoci usluga mogu samostalno i u bilo kom trenutku ažurirati svoju ponudu i slobodne termine u realnom vremenu. Ako ipak primetite bilo kakvu netačnost, molimo Vas da nam javite na info@bezec4.me kako bismo pravovremeno reagovali na potencijalni problem.
Izaberite u Meniju Lista usluga, dodajte novu ili korigujte već unete usluge.
Mogu li da dodelim člana tima određenoj usluzi?
Da, prilikom formiranja Vašeg cenovnika. Svakoj usluzi potrebno je da dodate jednog ili više članova tima.
Svaki put kada Vaš klijent doda napomenu za vas prilikom rezervacije usluge, taj podatak će biti sastavni deo termina i dostupan u detaljima termina.
Izaberite rezervaciju iz svog kalendara da biste prikazali detalje o terminu. Odatle ćete imati mogućnost pozivanja, prikaz detalje termina, Istoriju klijenta, promenu termina ili otkazivanje. Ukoliko ste omogućili da imate višeklijenata u istom terminu, prvo ćete videti listu svih klijenata u izabranom terminu. Klijente možete kontaktirati direktno iz aplikacije.
Podsetnici za rezervacije šalju se PUSH porukom 24 sata i 2 sata pre posete. Ove poruke su potpuno besplatne.
Naravno, u pregledu Vaših usluga, svaka usluga sadrži polja vreme trajanja usluge i vreme između usluga (namenjeno za odmor ili čišćenje, pripremu). Klijentu je prikazano samo vreme trajanja usluge, a prilikom formiranja matrice slobodnih termina mi ćemo produžiti zauzetost u odnosu na zbir (vreme trajanja+priprema).
Ako vam treba vremena za sastanak ili ručak, možete to vreme dodati u svoj kalendar baš kao što bi napravili novi termin. Samo izaberite „Nedostupnost“ i vreme trajanja da vas klijenti ne bi mogli rezervisati u tom vremenskom periodu.
Bezec4Me Vam omogućava da odredite celodnevni odmor za vas i vaše osoblje.
U meniju izaberite „Raspored“ izaberite člana Vašeg tima. Odaberite datum kada planirate da budete na odmoru ili van posla i izaberite jednu od opcija „Slobodan dan“ ili „Na odmoru“. Klijenti će videti istu poruku i neće moći da zakažu termin tokom ovog perioda.
Naravno. Priliko registracije klijenti su obavešteni u okviru prihvatanja Pravila korišćenja da je otkazivanje u aplikaciji besplatno i dostupno u bilo kom trenutku pre nego što se rezervisani termin ne izvrši. Međutim, preporučujemo da se otkazivanje izvrši minimum 24 sata pre rezervisanog termina, a ukoliko to nije moguće potrebno je da se lično obrate pružaocu usluga, kao čin savesnog klijenta.
Klijent ne može samostalno da prebaci termin, potrebno je da Vas pozove i zatraži da to vi učinite.
Da, svakako, ali Vas savetujemo da ovo ne radite bez prethodnog dogovora sa Vašim klijentom kada im odgovara novi termin. Prilikom izbora rezervisanog termina ispod detalja, imate opciju direktnog zvanja klijenta na registrovani broj telefona.
Nakon dogovora, Izaberite rezervaciju klijenta iz svog kalendara da biste prikazali detalje o terminu. Izaberite opciju za prebacivanje termina, prikazaće Vam se kalendar sa slobodnim terminima, izaberite novi datum ili termin na isti način kao što biste zakazali novi termin.
Vaš klijent će dobiti PUSH poruku o ovoj izmeni i nova rezervacija će biti označena u kalendaru.